Klik hier voor twee weken toegang tot de beste structuur- en focusworkshops voor €5

Week 34: gewoon aan ’t werk + op wijnweekend

In week 34 ging ik weer ‘gewoon’ aan het werk en was ik méga productief. Ik kon eindelijk aan de slag met mijn eigen Structuurjunkie planner en dat wierp zijn vruchten af 😉 Donderdagavond stapte ik in de auto met twee wijnvriendinnen naar wijnstreek de Ahr in Duitsland te gaan.

Leestijd

Weekend

Nog even wat foto’s van het weekend van vorige week, want die had ik niet meegenomen in mijn weekoverzicht van Curacao. Knuffelen met Kees, lekker eten (oh, wat had ik zin in een patatje!) en samen wandelen. En stiekem met Kees naar de slaapkamer… Willem is dit weekend nog met vrienden op pad dus die zie ik ‘pas’ maandag weer.

Maandag

De eerste werkdag na een week vakantie en ik heb er zóveel zin in! Heerlijk vind ik dat gevoel, helemaal opgeladen en vol energie aan de slag. En ik kan eindelijk mijn eigen planner gebruiken, daar had ik zoveel zin in. Je kan de planner hier bestellen en je vindt hier een video met meer informatie over de inhoud van de planner.

Ik werk vandaag dus de hele dag thuis en ik doe boodschappen, ik draai wasjes, van die standaard terug-van-vakantie-dingen.

Yessss en weer wandelen met Willem en Kees! Hier samen met Kees haar vriendje Dirk in het park.

Dinsdag

Ik maak weer een lekkere salade voor de lunch met rucola, tomaat, komkommer, geitenkaas, wat zaadjes en pitjes en een dressing van olijfolie en balsamico-azijn. En Kees gedraagt zich even als een model.

Tegen het einde van de middag ga ik samen met Harold richting Noordwijk. Ik ben uitgenodigd voor een etentje bij restaurant Latour en vooraf een drankje en hapjes bij Bubbles & Bites, hun pop-up restaurant in de zomer. Het wordt ineens heerlijk weer! Het voelt altijd meteen zo vakantie-achtig als ik bij zee ben.

We hebben een héle leuke avond met te gek eten en mooie wijnen en daar genieten we volop van. Ik neem normaal Willem natuurlijk vaak mee, maar deze keer besloot ik Harold mee te nemen omdat hij al dit zo graag eens wilde. Snap ik, want dit zijn natuurlijk ook hele leuke dingen.

Maar als wij aanstalten willen maken om richting de bushalte te lopen zien we dat er iets mis is met de treinen. Zowel rond Schiphol als rond Utrecht gaat er niks en het is inmiddels al 22:00u. Heel ver omreizen is dus geen optie (dan komen we niet meer thuis) en via onze ‘gewone’ route komen we er niet. We waren in eerste instantie ook uitgenodigd om te blijven logeren bij Huis ter Duin (het hotel waarin Latour zit), maar we besloten dat toen niet te doen. Toen ik aangaf een kamer te willen boeken konden we nog van dit aanbod gebruik maken – hoe lief en flexibel is dat? We waren natuurlijk heel blij dat we gewoon konden blijven.

Dit is ook helemaal niet mis! Wat een mooi hotel is het toch.

Woensdag

Met dit uitzicht wakker worden <3

Ik begin de dag met een lekkere wandeling op het strand en daar geniet ik met volle teugen van.

Thuis weer knuffelen met Kees

Kees heeft ook geen zin meer om te werken.

Woensdagmiddag spreek ik met Jolien af bij het Wijnhuis en daarna rijd ik samen met Willem naar mijn schoonouders om daar te eten.

Donderdag

Donderdag overdag werk ik thuis en tegen het begin van de avond rijd ik samen met Marjan en Annemieke naar Duitsland! We gaan dit weekend naar de Ahr, een wijnstreek, om wat wijnhuizen te bezoeken. Daar komt een aparte blogpost over (ik heb zóveel foto’s gemaakt, het is er prachtig!).

Reminder: op 22 september geef ik in Eindhoven een Structuurjunkie Masterclass en daar zijn nog wat kaarten voor. Check hier alle informatie!

Het was echt een goede week. In de vier dagen dat ik heb gewerkt was ik méga productief en heb ik enorm veel werk verzet en daarnaast heb ik een hele leuke tijd gehad in de Ahr. Komende week is weer een beetje een gekke week. Ik werk weer vier dagen thuis en donderdagavond ga ik vast richting Amsterdam om bij mijn schoonzus en zwager te logeren, ik ga namelijk vrijdagochtend vroeg op persreis naar de Loire! Op 1 en 2 september is daar ‘Vignes, Vins, Randos’, een groot wijn- en wandelevenement. Is mij natuurlijk op het lijf geschreven! Ik ga er op een perstripje heen en daar heb ik natuurlijk heel veel zin in.

Bedankt voor het lezen en tot volgende week!

Cynthia Schultz

Ik ben Cynthia Schultz en Cynthia.nl is mijn blog! Ik ben gek op eten, reizen, beauty, interieur, lezen, gadgets en daar blog ik over. Lees hier meer over mij.