Klik hier voor twee weken toegang tot de beste structuur- en focusworkshops voor €5

2021 jaaroverzicht van Emmy

Wat een jaar hebben we weer achter de rug. Onwijs veel mooie dingen, fijne dingen, hoewel het jaar met een donker tintje begon. Ik krijg ook echt onwijs veel zin in zon als ik de foto’s terug kijk. Kijk je mee?

Leestijd

Januari

Januari was pittig. Wij zaten vol in de rouw om Lovis en toen overleed mijn oma, waar ik veel zorg voor droeg, op 13 januari. Ik kan alleen maar zeggen dat ik onwijs trots ben op de manier waarop wij er doorheen zijn gekomen. Als je al van een ‘doorheen’ kan spreken. Januari was intens ruk maar had ook echt gewoon mooie momenten. Dat is voor mij kracht. Mooie momenten kunnen zien wanneer je ook alle kansen hebt om ze te negeren.

In januari vorig jaar zaten we ook in een lockdown en we probeerden elke kans te grijpen om geniet-momenten te creëren. Zo geef je het leven toch jus.

Februari

Februari gaf ons heel veel. Een geweldig maand waarin we konden schaatsen, dat vind ik nog steeds één van de meest bijzondere momenten van 2021. Ook werd baby Liya geboren, laatste aanwinst van bestie Diana.

Maart

In maart mochten we afspraken maken om naar winkels te gaan en daar maakte ik dan ook dankbaar gebruik van. Dat voelde als weer een stukje vrijheid terug die ik onwijs had gemist. Nu ik dit typ zijn de winkels ook gesloten en die beperking, daar ga ik gewoon echt niet lekker op. Ik maak er het beste van, dat dan wel weer. Door die lockdown gebeurde er in maart ook weinig noemenswaardigs volgens mij haha.

April

Heerlijke voorjaarsfoto’s maar ik zie vooral ook sjaals en jassen dus zo warm was het nog niet. Wel kochten we leuke plantjes voor de tuin en maakten we die voorjaarsklaar.

Mei

Jaa daar zie ik echte zomerse looks voorbij komen en vooral ook heel veel geniet momentjes. Een weekendje naar Scheveningen en Den Haag, Hemelvaartsdag, én de terrassen gingen weer open.

Juni

In juni begon de voorbereiding voor onze verbouwing en verhuizing en genoten we onwijs veel van de horeca aan de foto’s te zien. Zo heerlijk om door die zonnige foto’s te kijken.

Juli

Summertime! Er gebeurde weinig bijzonders deze maand geloof ik maar aan de foto’s te zien deed ik weer genoeg leuke dingen.

Augustus

Begin augustus hadden we een week vakantie en in die week kregen we toevallig de sleutel van ons nieuwe huis. We zouden op vakantie gaan maar we hebben deze afgezegd om te klussen. Een paar weken later zouden we namelijk toch naar Italië gaan voor een bruiloft en hebben daar alsnog een heerlijke vakantie aan vast geplakt. Ergens voelt dat een beetje tergend in zo’n verbouwingsperiode omdat je het af wilt hebben maar wij waren nog zo ver verwijderd van het einde dat we eigenlijk heel relaxt op vakantie gingen en juist heel dankbaar waren voor de rust.

September

In het begin van de maand waren we nog in Italie voor echt een heerlijke vakantie. We sloten hem af bij mijn moeder in Frankrijk. Een behoorlijke omweg maar het zou de laatste keer zijn dat we de camping zouden zien want hij is verkocht!
Eenmaal thuis was het werken, verbouwen, eten, slapen repeat.

Oktober

Onbewust ging ik voor het eerst en ook tegelijkertijd weer voor het laatst naar de kroeg sinds Corona. Deze maand hebben we vooral heel erg veel geklust maar gingen ook nog een weekendje naar Brugge met mijn vader, zusje en zwager.

Eindelijk verhuizen! Dat was toch wel het thema in november.

December

December. Maand van Sinterklaas, Kerst, Oud en Nieuw en niet te vergeten; mijn verjaardag. Ik claim altijd een hele week 🙂

Bijzonder om zo terug te blikken na een jaar afgerond te hebben. Ik maak ook altijd een fotoboek van het jaar, leuk om dan mee te slepen naar iedereen die je ziet in het begin van het jaar. Vooral moeders en schoonmoeders gaan daar goed op haha.

Bedankt dat je mijn artikelen weer las in 2021!
Ik hoop dat 2022 veel lichtpuntjes brengt, zowel voor mijzelf als voor jou 🙂

Emmy Bovenhorst

Een beetje prettig gestoord, een gigantische dierenliefhebster, en geobsedeerd door sushi. Dat omschrijft mij goed! Verder ben ik GEK op lekker eten en iets te vaak op vakantie gaan. Ik hoop dat je mijn schrijfsels leuk vindt, mocht je me ook op Instagram willen volgen dan kan dat via @emmystudiomint