Een MissLipgloss artikel
W7 Brow Bar Eyebrow Stencil Kit
Ik houd van wenkbrauwen. Elke dag teken ik mijn wenkbrauwen bij en het liefste doe ik dat met poeder. Al jaren gebruik ik een duur poeder van Anastasia. Bij de Op = Op Voordeelshop zag ik de W7 Brow Bar Eyebrow Stencil Kit liggen. Ik kocht hem voor (volgens mij) €5,99.
W7 Brow Bar Eyebrow Stencil Kit – eerste indruk

De W7 Brow Bar Eyebrow Stencil Kit is een complete kit met een paletje voor je wenkbrauwen, twee kwastjes en stencils voor je wenkbrauwen. Ik kocht het setje vooral voor dat paletje, ik had niet verwacht dat ik die andere dingen zou gebruiken.

Informatie op de achterkant van het doosje.


Dit zit er in! Het paletje, de stencils en twee kwastjes.
W7 Brow Bar Eyebrow Stencil Kit – de stencils & kwastjes

De stencils. Deze heb ik meteen weggedaan – ik gebruik dit niet. Elke wenkbrauw is anders en ik vind het niet fijn om met zo’n stencil te werken. Ik krijg er heel andere wenkbrauwen van, dus ik werk ze handmatig bij. Ze zien er wel best goed uit en het is van zacht plastic gemaakt waardoor ze lekker flexibel zijn, dat werkt wel makkelijk.

De kwastjes. De ene is een borsteltje om je wenkbrauwen mee te ‘kammen’. Persoonlijk vind ik zo’n leeg mascaraborsteltje fijner werken, maar dit doet het ook. Het andere borsteltje is een schuin kwastje waarmee je de wenkbrauwpoeder kan aanbrengen.

Die ziet er best goed uit! De haartjes zijn synthetisch, vrij stevig en het kwastje is lekker dun. De haartjes hadden van mij wat korter gemogen, maar zo op het eerste gezicht ziet hij er best goed uit.
W7 Brow Bar Eyebrow Stencil Kit – het paletje

Het paletje met de poeders er in ziet er goed uit. Stevig, mooi.

Er zitten vier tinten in het paletje: een highlighter en drie wenkbrauwtinten. Die kan je mengen, maar je kan ook de kleur kiezen die het beste past bij jouw haar/wenkbrauwen.

Wat ik wel een beetje onhandig vind: qua kleurdiepte is 2 perfect voor mijn wenkbrauwen, maar de kleur is te warm. 3 is vrij koel, maar net wat te donker. 4 is sowieso te donker, die gebruik ik niet. Ik gebruik dus 3 omdat die qua kleur het beste aansluit bij mijn haar en wenkbrauwen, maar 2 is qua kleurdiepte wel beter. Maar goed, het is ook lastig om voor ‘iedereen’ een wenkbrauwpaletje te maken. Misschien hadden ze beter twee kleurcombinaties kunnen hebben? Één met warme tinten, één met koele.

W7 Brow Bar Eyebrow Stencil Kit – swatches


De swatches met en zonder flits. Goed nieuws: je kan deze wenkbrauwpoeders ook prima als oogschaduws gebruiken. Ze zijn mooi mat en goed gepigmenteerd. Handig op reis, dan hoef je niet van alles mee te slepen. Een multi tasker, dit paletje!
W7 Brow Bar Eyebrow Stencil Kit – testen maar!
Tijd om het op mijn wenkbrauwen te laten zien!

Hier draag ik niks.

Hier draag ik 3 uit de W7 Brow Bar Eyebrow Stencil Kit. Hij is wel net iets te donker.

Zonder.

Met.

Hier een full face met W7 Brow Bar Eyebrow Stencil Kit, kleur 3 in mijn wenkbrauwen.
Ziet er goed uit, toch? 3 is wel net iets te donker, maar op zich valt dat ook wel mee. Wat me opvalt bij het aanbrengen is dat het kwastje een beetje lastig werkt: hij ‘pakt’ niet zoveel poeder doordat de haartjes zo glad en zacht zijn. Hierdoor moet ik wat vaker in de kleur dippen voor ik de gewenste dekking heb. Verder is het poeder erg mooi en blijft het de hele dag goed op zijn plek zitten.
Later probeerde ik het met mijn eigen Anastasia wenkbrauwkwastje en dat ging veel beter.
W7 Brow Bar Eyebrow Stencil Kit – conclusie
Ik heb dit setje gekocht voor het paletje en uiteindelijk gebruik ik die ook alleen. De stencils was ik sowieso niet van plan te gebruiken en de kwastjes vind ik kwalitatief toch niet helemaal wat ik wil gebruiken. Ik gebruik dus het paletje met de vier kleuren met mijn eigen Anastasia wenkbrauwpenseel.
Het palet is erg mooi en goed. De kwaliteit is super en het is fijn dat er ook een highlighter in zit. Het enige minpunt vind ik dus dat er verschil zit in de ‘kleurtemperaturen’, 2 is warm en 3 is koel. Het was handiger als er twee paletjes waren – een met koele tinten en een met warme tinten.
Verder vind ik het een top wenkbrauwpaletje waar ik erg blij mee ben. En dat voor €5,99!
Ik heb mijn W7 Brow Bar Eyebrow Stencil Kit bij de Op = Op Voordeelshop gekocht, maar als je Googelt vind je ook webshops waar ze hem verkopen. Zeker de moeite waard om even te kijken!